close
تبلیغات در اینترنت
بازاریابی و مدیریت بازار

پرتال پروژه و مقالات دانشگاهی
University articles portal

prozheone

معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی

پست شماره 428
0:17 , پنجشنبه 22 فروردين 1398

معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی

Service benchmarking for the co-creation of service ecosystem
چکیده
فعالیت های خدماتی مبتنی بر زندگی انسان هستند و باید به عنوان سیستم پیچیده ای شامل تعاملات متقابل نقش آفرینان مختلف مورد توجه قرار گیرد. ارزش خدمات باید بر مبنای دیدگاه های مختلف از قبیل رضایت مشتری، رضایت کارکنان، سودآوری یا دیدگاه های ارزش اجتماعی ارزیابی شود. ما روش معیار ارزیابی خدماتی بر اساس مهندسی خدمات را ارائه می دهیم که بر مبنای آن ارائه دهندگان خدمات می توانند نقاط قوت و ضعف خود را از طریق مقایسه درون صنعتی و فرا صنعت یاد بگیرند. این مقاله در مورد چگونگی پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات برای تطبیق مجدد سیستم های خدمات پایدار با داده های واقعی، ارائه شده است.
چکیده انگلیسی
Service activities are basis of human living and should be treated as complex systems including mutual interactions of various players. The value of services should be evaluated from multiple perspectives such as customer satisfaction, employee satisfaction, profitability, or social value perspectives. We propose the service benchmarking method based on service engineering, by which service providers can learn their strong and weak points through inter- and intra-industry comparison. This paper discusses how we could support service providers to re-design sustainable service systems with actual data obtained thorough service benchmarking.

توجه : تمام حقوق مطالب برای پروژه وان محفوظ می باشد.